Medipoint
Redesign lékárny na cestách
Medipoint je síť samoobslužných výdejních míst s volně prodejnými léky, doplňky stravy a zdravotnickými prostředky. Jeho hlavní misí je zpřístupnit základní zdravotnickou pomoc i mimo běžnou otevírací dobu lékáren – v nemocnicích, poliklinikách nebo na pohotovostech.
V novém logu jsme se zaměřili na posílení čitelnosti a asociací. Zelená a modrá symbolizují zdraví, důvěru a spolehlivost. Typografie je srozumitelná a přátelská – kombinace zelené pro „medi“ (odkaz na zdraví) a modré pro „point“ (místo pomoci) zároveň rozděluje slovo do dvou významových částí. Symbol kříže v bublině zůstal, ale byl přepracován – nyní působí jako ikonický orientační bod, který značí dostupnost pomoci.
Pro nás byl tento redesign o tom vytvořit značku, která bude působit profesionálně a důvěryhodně, ale zároveň přívětivě a snadno rozpoznatelně i pro člověka ve stresu nebo v nouzi. Logo Medipointu tak dnes nejen reprezentuje službu, ale skutečně naplňuje její poslání – být viditelným bodem pomoci ve chvíli, kdy ji nejvíc potřebujete.





